listopadu tohoto roku: velký den pro TAG Heuer

Odhalen včera ráno v LVMH Tower v New Yorku s názvem „Connected“, jeden z nejprodávanějších modelů značky. Prodává se online a také ve vybraných maloobchodních prodejnách a v buticích TAG Heuer.

Paris---TAG Heuerova odpověď na Apple Watch bude mít premiéru 9. listopadu a jmenuje se „Connected“, nedávno odhalila švýcarská značka repliky hodinek prodej. Digitální ručičky a indexy zůstávají stále viditelné, i když jsou hodinky v režimu úspory energie. Ačkoli se jedná o chytré hodinky, Connected bude rozpoznatelný jako TAG, zdůraznil generální ředitel Jean-Claude Biver v březnu, když značka oznámila své plány na Baselworldu. "Apple Watch vypadají jako Apple," řekl. Jak bylo oznámeno, tržby vzrostly o 22 procent, z 2,25 miliardy dolarů na 2,73 miliardy dolarů.

TAG Heuer's Connected škádlení se časově shodovalo s vydáním posledního ročního finančního výkazu LVMH mateřské společnosti, který vykázal silný růst prodejů u značek hodinek i šperků. Chytré hodinky mají tři ciferníky: chronograf, tříručičkový a GMT, z nichž všechny zobrazují datum a jsou dostupné v černé, modré nebo bílé barvě. Kromě toho TAG Heuer nezveřejnil ani nepotvrdil mnoho podrobností o svých nadcházejících chytrých hodinkách, i když nyní má webovou stránku pro odpočítávání pro Connected a na Twitteru je nahlédl v pondělí s touto fotografií ve stylu Hvězdy smrti. Jeho rezidentní aplikace, jako je hudba, časovač, budík a počítadlo kroků, zůstávají aktivní, i když není k dispozici žádné připojení. repliky rolex

Společnost LVMH Mo?t Hennessy Louis Vuitton v pondělí oznámila, že její divize hodinek a šperků zaznamenala během prvních devíti měsíců roku organický růst tržeb o 10 procent (se srovnatelnou strukturou a konstantními směnnými kurzy). "TAG Heuer bude vypadat jako TAG Heuer. TAG Heuer bude mít DNA TAG Heuer." Watches & Jewelry byly nejvýkonnější mezi všemi obchodními skupinami, převyšovaly Vína a lihoviny a Parfémy a kosmetika (obojí o 7 procent) a také Móda a kožené zboží (nárůst o 5 procent), která prodává ikonické kabelky Louis Vuitton. V netypicky hravém tahu od švýcarského giganta jsou to závan svěžího, barevně kontrastního vzduchu. Celkové tržby konglomerátu luxusního zboží se sídlem v Paříži dosáhly za prvních devět měsíců roku 28,80 miliardy dolarů, což je nárůst o 6 procent při srovnatelné struktuře a konstantních směnných kurzech. Rok 1969 byl signálním okamžikem pro švýcarskou hodinářskou výrobu, rok, kdy odcházející čestný předseda TAG Heuer Jack Heuer uvedl na trh první automatický chronograf na světě, Calibre 11, umístěný v dnes již ikonickém modelu Monaco se čtvercovým pouzdrem.


Více informací a referencí naleznete na stránkách www.monobet.cz